Firmowy fanpage na Facebooku? Tak, ale dorzuć coś jeszcze. Dlaczego?

Data dodania: jakiś czas temu
reklama

facebook-nozyczki

Nie jest niczym odkrywczym to, że Facebook jest bardzo popularnym miejscem w sieci i każda firma powinna mieć na nim swój fanpage by podnieść poziom komunikacji firma-klient na jeszcze wyższy poziom. Są nawet firmy, które opierają się wyłącznie na fanpage’u bez posiadania swojej strony internetowej. Czy jest jednak dobre miejsce do pełnej komunikacji?

Facebook mocno promuje coś takiego jak post sponsorowany, dzięki czemu te posty zobaczy znacznie więcej osób. Nic więc dziwnego, że „w darmowej odsłonie”, czyli publikacji zwykłego postu na fanapge’u Facebook zwyczajnie tnie zasięg – czyli wyświetla nasz post około 20% osób, które fanpage lubią.

Sam często subskrybuję informacje z firm, które mnie interesują i naprawdę irytuję się, gdy Facebook pokazuje mi na wall’u wszystko to co mnie nie interesuje, a nie pokazuje niczego z fanpage, który lubię – muszę sam tam zaglądać. Dlatego jeśli posiadasz firmę zainteresuj się też innymi formami komunikacji, które nie tną tego zasięgu.

Twitter

Twitter umożliwia publikację krótkich informacji na dowolny temat. Dobrze współgra on ze stroną internetową firmy, dzieki czemu możemy poinformować klientów o jakiejś nowości podrzucając dodatkowo link do pełnej zawartości posta. Dodatkowo wpis można otagować w taki sposób, że przez przypadek można ściągnąć dodatkowe osoby na nasz wpis.

Instagram

Instagram jak do tej pory pokazuje w aktualnościach wszystkie nowe zdjęcia dodane przez osoby, które się obserwuje. Nic więc dziwnego, że zdobywa popularność wśród firm. Instagram to już nie tylko miejsce, w którym wrzuca się np. luźne fotki z biura, ale także informuje się za pomocą zdjęcia i jego opisu o nowej promocji czy wpisie na stronie internetowej.

Newsletter

Stara, ale ciągle popularna forma komunikacji, czyli zwykły e-mail, na którym firma może wysyłać informacje o promocji. Niestety forma komunikacji ta jest coraz mniej skuteczna ze względu na wysoką ilość spamu jaki ląduje w skrzynkach internautów każdego dnia. Nie mniej, każda szanująca się firma powinna zadbać o własny newsletter.

RSS

Większość przeglądarek internetowych posiada wbudowane czytniki RSS. Dane RSS generowane są często automatycznie przez strony internetowej oparte np. o WordPress. Osoba, które doda sobie taką stronę do czytnika będzie informowana o nowych aktualnościach automatycznie bez naszych dodatkowych działań.

Które rozwiązanie wybrać?

Najlepiej zastosować je wszystkie! Trend się zmienia, media społecznościowe są coraz silniejsze dlatego firmy nierzadko zaczynają tworzyć specjalny dział, który zajmuje się wyłącznie social media i tworzy unikatową treść dla swoich subskrybentów. Dobrze prowadzone działania w mediach społecznościowych mogą przynieść dużo korzyści pod warunkiem, że robi się to w odpowiedni sposób.


PS. jeśli masz konto na Facebooku, polub fanpage Konkretnego. Dzięki!




Tagi: , , , , , , , , ,

Bądź miły! Uwielbiam wchodzić z Wami w dyskusję, proszę jednak, by krytyka była konstruktywna. Komentarz, który ma na celu obrażać mnie lub moich Czytelników może zostać usunięty. Tutaj każdy ma czuć się dobrze :)

Jestem także tutaj


YouTube - ostatni film z Filek.TV

YouTube - ostatni film z Konkretny.pl

Discord

Chcesz ze mną pograć?
Wbijaj na mój Discord

Partnerzy











O blogu

Konkretny.pl to blog technologiczny, którego tematyka porusza kilka specjalistycznych dziedzin. Jednymi z najważniejszych są zagadnienia dotyczące technologii i Internetu, ale nie brakuje tutaj również typowych tekstów dotyczących finansów, marketingu, programowania, a nawet gier komputerowych. Życzę przyjemnej lektury :)


Social Media

 



© 2011-2018 Marcin Romanowicz. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wszystkie posty piszę w dobrej wierze. Nie odpowiadam jednak za wszelkie szkody, treść komentarzy oraz autentyczność informacji na stronie. Informuję, że publikowane pliki zostały sprawdzone programem antywirusowym w aktualnej wersji. Nie biorę jednak odpowiedzialności, jeśli coś się stanie.

| O mnie |   | Polityka Prywatności |   | Kontakt |