Jak usunąć konto na Snapchat?

Data dodania: jakiś czas temu
reklama

snapchat-konto

Dopiero co napisałem o Snapchacie a już pojawiły się pytania, czy wiem jak usunąć konto z Snapchat. Moi drodzy, wiem, jest to bardzo proste. Do tego celu założyłem inne testowe konto by sprawdzić czy jest to bezproblemowe – jest 🙂

Ten post będzie krótki i od razu przejdę do rzeczy. By definitywnie usunąć konto ze Snapchata wystarczy wejść TUTAJ.

Następnie należy się zalogować i potwierdzić usunięcie konta. To wszystko, teraz pozostaje tylko odinstalować aplikację z urządzenia, jeśli nie zrobiłeś/aś tego wcześniej.

Pomyślnego usuwania! 🙂


PS. jeśli masz konto na Facebooku, polub fanpage Konkretnego. Dzięki!




Tagi: , ,

Bądź miły! Uwielbiam wchodzić z Wami w dyskusję, proszę jednak, by krytyka była konstruktywna. Komentarz, który ma na celu obrażać mnie lub moich Czytelników może zostać usunięty. Tutaj każdy ma czuć się dobrze :)

  • Anonymous

    a co jeśli zamiast strony z usuwaniem konta, po zalogowaniu pokazuje mi się białe tło?

    • Zobacz w innej przeglądarce. Mi się elegancko stronka wyświetla na Firefoxie 😉

    • Anonymous

      po usunieciu konta nadal ono istnieje i profil oraz zdjecia glowne sa widoczne, co z tym zrobic ?

    • Samo konto ulega usunięciu, bo da się założyć je na nowo na ten sam login. Podejrzewam, że po prostu twoje urządzenie/urządzenie znajomego przetrzymuje dane aplikacji w cache'u. Doprecyzuj jednak gdzie są one widoczne? Na urządzeniu? Na stronie WWW?

  • Anonymous

    nadal nic, no ale będę próbowała! dzięki za szybką reakcję! 😉

    • Spróbuj odpalić link np. w telefonie jeśli masz pakiet internetowy, może tam się odpali. Ja właśnie sprawdzałem i link normalnie mi działa na kompie i telefonie 🙂

  • Anonymous
  • Anonymous

    Uprzejmie donoszę, że wczoraj akcja zakończyła się powodzeniem! Po prostu to chyba ja miałam jakiś problem z dostępem do konta. Dzięki jeszcze raz. 🙂

    • Dzięki za wieści, cieszę się, że mogłem pomóc moja droga Anonimowa użytkowniczko 😉 Pozdrawiam!

  • Anonymous

    Idealne dzięki

  • Anonymous

    Dziekuje bardzo… zycie mi zatruwala ta aplikacja. Jest Pan wielki 🙂

  • Anonymous

    czy po usunięciu mojego konta jak ktoś zaloguje się na snapchat i ma mój numer tel. to wyświetli mu się że mam albo miałem konto? niestety wcześniej jak je miałem to połączyłem z numerem telefonu ;/

    • Nie powinno tak być. Usunięcie konta jest definitywne, ponieważ jak sprawdzałem potem, można znów założyć nowe konto na stary login, a więc rzeczywiście usuwają całkiem. Może jak ktoś miał dodanego Ciebie wcześniej, to może mu zostaje przez pewien czasu, trudno powiedzieć 🙂

    • Anonymous

      oby tak było. jakby ktoś to sprawdzał to bardzo proszę dać znać. wielkie dzięki za odpowiedź!

  • Anonymous

    sprawdziłem już, wszystko ok, nie znajduje użytkownika 😉 dziena

    • Cieszę się, że mogłem pomóc, wpadaj częściej jeśli znajdziesz coś jeszcze interesującego na tym blogu :)<br /><br />Pozdrawiam!

  • Anonymous

    Dziękuję, super sposób 🙂

  • Anonymous

    Od wczoraj gdy usunelam konto nadal one jest znaczy jest zajeta nazwa ale nie moze sie na nie zalogowac moi znajomi nadal maja te konto. Co mam zrobic ? I czy po usunieciu tego konta mozna go jakos przywrocic :/ ?

    • Jak ja usunąłem swoje konto, i chciałem wrócić, to po prostu zarejestrowałem nowe konto ponownie pod tym samym loginem i nie było kłopotów 🙂

  • Anonymous

    Prosze pomozcie ! Wczoraj usunelam snapchata dzisiaj zobaczylam ze kolezanka nadal ma mnie w znajomych … chcialabym odzyskac te konto ale nie wiem jak .. wiem ze z innych portalow spolecznosciowych jak np. Facebook mozna odzyskac konto przez miesiac czy jakos tak ale nie wiem czy na snapchacie jest tak samo. Plis bardzo waznee !

    • Tak jak powyżej, gdy ja usunąłem swoje konto, i chciałem wrócić, to po prostu zarejestrowałem nowe konto ponownie pod tym samym loginem i nie było kłopotów 🙂

  • Anonymous

    ta stronka z usuwaniem nie działa -.-

  • jasssta

    Żaden link mi nie działa a bardzo chce usunąć to konto … :/ Co mam zrobić ?

    • Odpal link w innej przeglądarce lub na telefonie. Mi działa bez zarzutu, przed chwilą sprawdzałem 🙂

  • Paulinaaa

    nie mogę odzyskac konta, ponieważ pojawia mi się to ; Please enter a valid email address

    • filek

      Możem moje pytanie jest głupie, ale… jesteś pewna, że podałaś właściwy adres e-mail przy rejestracji?

  • m

    próbowałam przywrócić konto pod starym loginem i niestety informuje mnie, że ten login jest obecnie niedostępny, czy w takiej sytuacji nie uda mi się przywrócić konta?

  • Janek

    Cześć wszystkim,
    kilka tygodni temu usunąłem snapchata. Chciałbym założyć nowego pod starą, tą samą nazwą. Czy jest to możliwe?

    • filek

      Jeśli usunąłeś konto całkowicie, jest to możliwe, a przynajmnije było 🙂

  • gosc

    czy po usunieciu snapa bede mogla korzystac z mejla ktory byl uzyty do zalozenia snapa? chodzi mi o to czy bede mogla zalozyc kolejnego snapa na tego mejla?

    • filek

      Jeśli całkowicie usuniesz konto (a nie tylko samą aplikację), to będziesz mogła ponownie zarejestrować konto na ten sam nick i e-mail, przynajmniej ja mogłem 🙂

  • Mam problem ten link mi nie dziala a jak chce usunac konto to jest ze usunieto ale jak chce sie na nie zalogowac czy faktycznie usunelo to i tak istnieje i wlogowywyje sie. A jak chce stwozyc konto na snapie na tym emailu to nie moge. 🙁

    • filek

      Dzieje się tak dlatego, że link Ci nie zadziałał. Jeśli by zadziałał, konto zostałoby usunięte całkowicie 🙂

      Spróbuj odpalić linki np. w smartofnie, na tablecie lub w innej przeglądarce. Sprawdzam ten linki i umnie jest ok, choć widze, że nie jesteś sama z tym problemem 😉

  • Wszedł mi link ale nie chce mi wejść na konto. co zrobić?

  • weszłam na ten link odpalił mi się nie mogę się zalogować a konto na telefonie nadal działa i jest aktywne prosze pomóżcie.

  • Txt

    jesli usune konto to czy znajomy nadal bedzie widzial snapy jakie mu wyslalem?

    • filek

      Snapy z założenia są przechowywane tylko przez określony czas, więc w zasadzie nie powinien, ale pewności nie mam

  • zawstydzona

    No wiec hmm.. mam problem. Mega problem. Mozecie sie smiac chociaz mi nie jest do smiechu. Caly proproblem polega na ty, ze zrobilam sobie nagie zdjecie i chcialam je wyslac do chlopaka ale telefon postanowil zniszczyc mi zycie i klawiatura sie „schowala” i zamiast spacji nacisnelam ten kwadracik z plusikiem. Myslalam ze juz po mnie ale byl jakis blad innie chcialo sie wyslac, a ja bojac sie ze problem sie rozwiaze sam lub cos spanikowalam i wylogowalam sie ze snapa. Podobno nic sie nie wyslalo ale boje sie, ze gdy wejde na to konto to zdjecie sie wysle i bedzie po mnie…. wiecie moze, czy jak sprobuje usunac to konto i bede musiala sie zalogowac to zdjecie sie wysle czy nie ma szans. No i pytanie czy to zdjecie „do wyslania” tez ma jakis termin przydatnosci i po prostu jak za dwa dni wejde to nie bedzie problemu. Wole nie ryzykowac. I tak mam niesamowitego farta…

    • filek

      Witaj, sprawa rzeczywiście jest delikatna. Generlanie Snapchat powinien usunąć zdjęcia z serwerów po 30 dniach, o ile zostały na niego wysłane.

      Moim zdaniem usunięcie konta z linku podanego przeze mnie w artykule nie powinno dokonać wysyłki, zdjęcie masz na urządzeniu, a nie w sieci. Także spokojnie możesz usunąć konto przez stronę, a następnie usuń dane aplikacji i samą aplikację z urządzenia.

      Po tej operacji możesz zainstalować ją ponownie, ale na wszelki wypadek na inny nick 🙂

      • zawstydzona

        Szczerze boje sie cokolwiek zrobic. Mysle, ze usune to konto. Tego samego dnia zalozylam nowe konto na inny e-mail i postanowilam, ze po prostu najlepiej bedzie nie tykac wgl tamtego konta. Jesli po 30 dniach rzeczywiscie usuna to zdjecie, a raczej taka mam nadzieje to wtedy usune tamto konto. Chce miec wiecej niz 50% pewnosci, ze podczas usuwania konta to zdjecie nie dostanie nozek i nie rozejdzie sie po sieci. Dzieki wielkie za pomoc. Dupcie mi uratowales ^^ 😛

        • filek

          Człowiek uczy się całe życie, szkoda, że najczęściej na własnych błędach 🙂

          Myślę, że wszystko będzie dobrze, głowa do góry 🙂

  • whatever1235

    Usunęłam jednka po ponownym zainstalowaniu nie ma możliwosci zalozenia nowego konta a kiedy wpisuje login i haslo starego(usunietego)to pisze ze nie znaleziono konta.POMOCY!! 🙁

    • filek

      W moim przypadku mogłem ponownie założyć konto. Możliwe, że coś się zmieniło. Proponuję odczekać trochę czasu, być może usuwanie konta jest teraz procesem dłuższym 🙂

  • tyś

    Witam. Usunęłam konto przez jeden z podanych linków. I niby wszystko jest ok. Przy próbie zalogowania loginem i mailem nie znajduje użytkownika. Ale kiedy chcę założyć konto na dawny login, to „currently unavailable”. Coś poszło nie tak, czy to tylko kwestia czasu?

    • filek

      Możliwe, że coś się zmieniło. Tak jak wyżej napisałem, odczekać trochę czasu, zobaczymy 🙂

  • filip.c

    Hej, potrzebuje pomocy,czy jest możliwość odzyskania hasła jeśli nie miałem zweryfikowanego adresu email?

    • filek

      Obawiam się, że nie, ale pewny nie jestem. Zawsze możesz napisać do ich supportu 🙂

  • gosc

    Witam. Czy jeżeli niektóre z moich snapów nigdy nie zostały otworzone przez odbiorców, a po kilku miesiącach ja sama całkowicie usunęłam konto na snapchacie, to czy snapy te nadal są przechowywane na serwerach aplikacji? Jeżeli tak to jak długo?

    • gosc

      i czy ci odbiorcy mogli nadal otworzyć tamte snapy, gdy ja przestałam być użytkownikiem?

      • filek

        Z tego co kojarze, to snapy są trzymane na serwerze przez miesiąc czasu i przez ten czas odbiorcy mogą je otworzyć. Później są kasowane.

  • aaa

    Mam problem i nie mam pojęcia o co chodzi. A mianowicie chce usunąć swoje konto i gdy wchodzę w ten link i chce się zalogować to nie mogę, wychodzi mi komunikat „Please solve the captcha”. O co tu chodzi 🙂

    • filek

      Hej, spróbuj jeszcze raz 🙂

  • Bin

    Jak odzyskać konto bo przez przypadek usunelam !!??? Tak żeby to wszytko co miałam bylo

    • filek

      Jeśli usunęłaś tylko aplikację, to po prostu ją zainstaluj. Jeśli natomiast usunęłaś konto całkowicie, to obawiam się, że nie jest już do odzyskania.

  • K

    Witam. Mój problem wygląda następująco. Jakiś czas temu usunęłam konto snapchat całkowicie. Teraz chciałam założyć je na nowo z tą samą nazwą, jednak przy zakładaniu konta wyskakuje komunikat, że ta nazwa jest „currently unavailable”, a kiedy próbuję się zalogować, to nie może odnaleźć takiego konta. Czy da się cokolwiek z tym zrobić? Pozdrawiam cieplutko i z góry dziękuję za odpowiedź 🙂

    • filek

      Bardzo możliwe, że ktoś po prostu zajął taką nazwę po Tobie i obawiam się, że pozostaje jedynie znaleźć sobie nowy nick 🙂

  • ja

    witam mam prooblem , założyłam snapchata i chciałam go usunąć tego samego dnia. Ncisnęłam we wskazany link ,wpisuje dane i wyświetla mi się że nie ma takiej nazwy użytkownika (a wiem jaką miałam i dobrze wpisywałam) , czy konto już mogłam mieć usunięte? Moje koleżanki nie mogą znaeźć mojej nazwy użytkownika co mam zrobić?

    • filek

      Sytuacja jest dziwna, bo skoro nie usuwałaś wcześniej to teoretycznie powinno być. Aczkolwiek wiele wskazuje na to, że konta faktycznie nie ma 🙂

  • Magda Jezierska
  • Karolina Maciejczyk

    Witam , czy jest mozliwe zeby ktos zalozyl konto na snapchacie uzywajac mojego maila? bardzo prosze o odpowiedz

    • Jeśli ktoś faktycznie założył snapa na Twoje konto to jedyne co możesz zrobić to odzyskać hasło za pomocą maila i je zmienić. Niestety z tego co wiem sama nie wyciągniesz takich informacji kto to mógł zrobić. Trzeba by pytać bezpośrednio ekipę Snapchata.

  • Dominika Kaszyńska

    usunęłam konto i gdy chciałam założyć nowe to pokazuje mi się informacja że nie mogę się używac snapchata, ale dziękuja mi za odwiedziny. Co zrobić w tej sprawie ?

  • I’ve got a problem

    Usunęłam snapa miesiąc temu, ale moja nazwa wciąż się wyświetla (choć bez możliwości dodania do znajomych). To tak zostanie czy coś jest nie tak?

    • Jeśli dopiero co usunęłaś, możliwe, że musi się to jeszcze zaktualizować na ich serwerach. Sprawdź za kilka dni czy nadal się pojawia 🙂

Jestem także tutaj


YouTube - ostatni film z Filek.TV

YouTube - ostatni film z Konkretny.pl

Discord

Chcesz ze mną pograć?
Wbijaj na mój Discord

Partnerzy











O blogu

Konkretny.pl to blog technologiczny, którego tematyka porusza kilka specjalistycznych dziedzin. Jednymi z najważniejszych są zagadnienia dotyczące technologii i Internetu, ale nie brakuje tutaj również typowych tekstów dotyczących finansów, marketingu, programowania, a nawet gier komputerowych. Życzę przyjemnej lektury :)


Social Media

 



© 2011-2018 Marcin Romanowicz. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wszystkie posty piszę w dobrej wierze. Nie odpowiadam jednak za wszelkie szkody, treść komentarzy oraz autentyczność informacji na stronie. Informuję, że publikowane pliki zostały sprawdzone programem antywirusowym w aktualnej wersji. Nie biorę jednak odpowiedzialności, jeśli coś się stanie.

| O mnie |   | Polityka Prywatności |   | Kontakt |