Firmy uwielbiają przeprowadzać konkursy na Facebooku. Nic w tym dziwnego, przecież Facebook jest obecnie gigantem z ogromną bazą użytkowników. Czasami jednak konkursy te nie mają żadnego sensu, a sprytna osoba może je wygrywać bez specjalnego wysiłku. Dziś poruszam nieco kwestię marketingową, gdyż mam na myśli konkursy w serwisach społecznościowych rozstrzyganych...
Kryzysy w social mediach firmy mają każdego dnia. Jedna z podstawowych zasad mówi wprost – kryzysów nie rozwiązuje się przez usuwanie komentarzy, to go tylko zaognia. Od jakiegoś czasu zarówno Facebook jak i YouTube oferuje nowe narzędzia. Facebook – ukrywanie komentarzy Facebook poza możliwością usunięcia komentarza dał również możliwość jego...
Jakiś czas temu porównałem systemy reklamowe Google i Facebooka oraz opisałem swoje doświadczenia zarówno w jednym jak i drugim przypadku. Facebook wypadł wtedy na tle Google AdWords dość blado. Jak jest teraz? Gdy ostatnim razem pisałem o systemie reklamowym Facebooka narzekałem szczególnie na podejrzanie martwe lajki oraz brak wsparcia w...
Nie jest niczym odkrywczym to, że Facebook jest bardzo popularnym miejscem w sieci i każda firma powinna mieć na nim swój fanpage by podnieść poziom komunikacji firma-klient na jeszcze wyższy poziom. Są nawet firmy, które opierają się wyłącznie na fanpage’u bez posiadania swojej strony internetowej. Czy jest jednak dobre miejsce...
Buzz marketing, czyli tak zwany marketing szeptany to dość nowa forma reklamy w sieci. Jest jednak potężny, jeśli umiejętnie się z niego korzysta. Na czym jednak polega jego siła? Buzz marketing wykorzystuje do działania wszelkiego rodzaju fora dyskusje dostępne w sieci oraz social media (Facebook, Google Plus itp.) Polega na...
Rozpatrzymy dziś ciekawy przypadek promocji iKonta banku BNP Paribas, chodzi konkretnie o iKonto z Tabletem. Każdy klient, który spełnił warunki promocji miał otrzymać tablet. Okazuje się jednak, że nie każdy, ponieważ w regulaminie była informacja, że liczba tabletów jest ograniczona. Poskutkowało to tym, że ogromna liczba klientów nie otrzymała tabletu,...
Google AdWords i Facebook Ads to praktycznie największe sieci reklamowe dostępne obecnie w Internecie. Które z nich wybrać? Bez owijania w bawełnę polecam subiektywnie Google AdWords, a dlaczego, zaraz się dowiecie. Zaznaczam jednak, że tekst jest subiektywny i oparty wyłącznie na moich doświadczeniach, więc nie biorę odpowiedzialności za to słuchanie...
Do napisania tego tekstu skłoniła mnie wizyta u dentysty. Podczas oczekiwania na swoją kolej wziąłem bowiem jedną z gazet, które leżały na stoiku. Była to gazeta dla kobiet (niestety tylko takie były), w której… znalazłem identyczne artykuły jakie dostaję od niektórych firm w postaci gotowych tekstów i prezentacji PR-owych. A...
Być może część z Was słyszała o niemałej aferze dotyczącej tatara firmy Sokołów. Chodzi o krytykę produktu przez Piotra Ogińskiego, znanego wideo blogera prowadzącego program kulinarny „Kocham Gotować”. Jeśli nie wiecie o czym mówię, na początek polecam zobaczyć poniższy materiał: Teraz kiedy wiecie już, o co chodzi, przeczytajcie oficjalne oświadczenie...
Cześć! Postanowiłem opisać swoje ostatnie przygody z bankiem PKO BP, by wskazać innym zainteresowanym kierunek działania, mianowicie, jak zamknąć konto w PKO BP, gdy ma się w nim kredyt studencki. Po części odnoszę się tutaj również do jednego z moich artykułów na temat „kulawego” marketingu bankowego. W moim przypadku bank...