Marketing

Colour.me – oswajamy drukarnię online

Data dodania: 14 kwietnia 2017

W ostatnim tekście, gdzie rozwodziłem się nad przyszłością drukarni online wspominałem między innymi o colour.me. W tym tekście pokaże Wam, jak skorzystać z takiej drukarni. Zlecanie prac drukarniom online z reguły przypomina zakupy w sklepie internetowym. W przypadku colour.me dochodzi jeszcze możliwość wybrania grafika, który za nas może coś zaprojektować....

Czytaj więcej


Tagi: , , , ,
 

Esport w nowoczesnym marketingu? Ekantor.pl próbuje swoich sił

Data dodania: jakiś czas temu

Wydarzenia esportowe w naszym kraju po latach w końcu zaczynają przypominać zachodnie imprezy. Od jakiegoś czasu staje się on szalenie popularny. Dlaczego by nie wykorzystać tego w marketingu? Ekantor.pl jest przykładem, że można. Co to jest esport? Esport to w dużym skrócie zawody, w których "dyscyplinami" są gry komputerowe. Drużyny...

Czytaj więcej


Tagi: , , ,
 

Komentarz usunąć czy może ukryć?

Data dodania: jakiś czas temu

Kryzysy w social mediach firmy mają każdego dnia. Jedna z podstawowych zasad mówi wprost – kryzysów nie rozwiązuje się przez usuwanie komentarzy, to go tylko zaognia. Od jakiegoś czasu zarówno Facebook jak i YouTube oferuje nowe narzędzia. Facebook – ukrywanie komentarzy Facebook poza możliwością usunięcia komentarza dał również możliwość jego...

Czytaj więcej


Tagi: , , , , , , , ,
 

Promowanie postów i kontakt z Facebookiem – jest nieźle

Data dodania: jakiś czas temu

Jakiś czas temu porównałem systemy reklamowe Google i Facebooka oraz opisałem swoje doświadczenia zarówno w jednym jak i drugim przypadku. Facebook wypadł wtedy na tle Google AdWords dość blado. Jak jest teraz? Gdy ostatnim razem pisałem o systemie reklamowym Facebooka narzekałem szczególnie na podejrzanie martwe lajki oraz brak wsparcia w...

Czytaj więcej


Tagi: , , , , , , ,
 

Firmowy fanpage na Facebooku? Tak, ale dorzuć coś jeszcze. Dlaczego?

Data dodania: jakiś czas temu

Nie jest niczym odkrywczym to, że Facebook jest bardzo popularnym miejscem w sieci i każda firma powinna mieć na nim swój fanpage by podnieść poziom komunikacji firma-klient na jeszcze wyższy poziom. Są nawet firmy, które opierają się wyłącznie na fanpage’u bez posiadania swojej strony internetowej. Czy jest jednak dobre miejsce...

Czytaj więcej


Tagi: , , , , , , , , ,
 

Buzz marketing czyli marketing szeptany w praktyce

Data dodania: jakiś czas temu

Buzz marketing, czyli tak zwany marketing szeptany to dość nowa forma reklamy w sieci. Jest jednak potężny, jeśli umiejętnie się z niego korzysta. Na czym jednak polega jego siła? Buzz marketing wykorzystuje do działania wszelkiego rodzaju fora dyskusje dostępne w sieci oraz social media (Facebook, Google Plus itp.) Polega na...

Czytaj więcej


Tagi: , , , , , , ,
 

Case Study – ciekawostka dotycząca promocji banku BNP Paribas

Data dodania: jakiś czas temu

Rozpatrzymy dziś ciekawy przypadek promocji iKonta banku BNP Paribas, chodzi konkretnie o iKonto z Tabletem. Każdy klient, który spełnił warunki promocji miał otrzymać tablet. Okazuje się jednak, że nie każdy, ponieważ w regulaminie była informacja, że liczba tabletów jest ograniczona. Poskutkowało to tym, że ogromna liczba klientów nie otrzymała tabletu,...

Czytaj więcej


Tagi: ,
 

Google AdWords czy Facebook Ads – co wybrać?

Data dodania: jakiś czas temu

Google AdWords i Facebook Ads to praktycznie największe sieci reklamowe dostępne obecnie w Internecie. Które z nich wybrać? Bez owijania w bawełnę polecam subiektywnie Google AdWords, a dlaczego, zaraz się dowiecie. Zaznaczam jednak, że tekst jest subiektywny i oparty wyłącznie na moich doświadczeniach, więc nie biorę odpowiedzialności za to słuchanie...

Czytaj więcej


Tagi: , , , , , , , ,
 

Jak rozpoznać teksty PR, czyli odróżnić reklamę od faktycznego tekstu

Data dodania: jakiś czas temu

Do napisania tego tekstu skłoniła mnie wizyta u dentysty. Podczas oczekiwania na swoją kolej wziąłem bowiem jedną z gazet, które leżały na stoiku. Była to gazeta dla kobiet (niestety tylko takie były), w której… znalazłem identyczne artykuły jakie dostaję od niektórych firm w postaci gotowych tekstów i prezentacji PR-owych. A...

Czytaj więcej


Tagi: , ,
 

Piotr Ogiński vs Sokołów S.A., czyli podręcznikowy przykład fatalnego PR-u

Data dodania: jakiś czas temu

Być może część z Was słyszała o niemałej aferze dotyczącej tatara firmy Sokołów. Chodzi o krytykę produktu przez Piotra Ogińskiego, znanego wideo blogera prowadzącego program kulinarny „Kocham Gotować”. Jeśli nie wiecie o czym mówię, na początek polecam zobaczyć poniższy materiał: Teraz kiedy wiecie już, o co chodzi, przeczytajcie oficjalne oświadczenie...

Czytaj więcej


Tagi: , , , ,
 

Strona 1 z 212

Jestem także tutaj


O mnie

Marcin Romanowicz
Więcej o mnie

Discord

Chcesz ze mną pograć?
Wbijaj na mój Discord

Partnerzy











O blogu

Konkretny.pl to blog technologiczny, którego tematyka porusza kilka specjalistycznych dziedzin. Jednymi z najważniejszych są zagadnienia dotyczące technologii i Internetu, ale nie brakuje tutaj również typowych tekstów dotyczących finansów, marketingu, programowania, a nawet gier komputerowych. Życzę przyjemnej lektury :)


Social Media

 



© 2011-2017 Marcin Romanowicz. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wszystkie posty piszę w dobrej wierze. Nie odpowiadam jednak za wszelkie szkody, treść komentarzy oraz autentyczność informacji na stronie. Informuję, że publikowane pliki zostały sprawdzone programem antywirusowym w aktualnej wersji. Nie biorę jednak odpowiedzialności, jeśli coś się stanie.

| O mnie |   | Polityka Prywatności |   | Kontakt |